poniedziałek, 28 października 2013

Posted by jinson on 08:34 2 comments
Cześć Wam:) dzisiaj przepis na dodatek do mięs np. do pałeczek z kurczaka. Lubie kaszę kuskus jest bardzo delikatna. Dzisiaj ją zrobiłam na ciepło i bardzo aromatyczną. Ja powiem szczerze ,że lubię jeść ją samą jako danie główne:) Zapraszam.

Składniki:
1 opakowanie kuskus
2 czerwone papryki
1-2 ząbki czosnku
1/2 cebuli
2 łyżki masła
sól pieprz vegeta
1/2 pęczek pietruszki lub suszoną pietruszkę konkretną garść
1 kostka rosołowa
0.5 litra wody

Przygotowanie:
Zalewamy kaszę kuskus bulionem lub kostkę rosołową rozpuszczoną we wrzątku. Odstawiamy na bok i w tym czasie kroimy czerwoną paprykę, cebulę i czosnek. Rozgrzewamy patelnię z 1 łyżką masła i dodajemy cebulkę jak się zeszkli dodajemy paprykę , smażymy tak ok. 10min. Następnie dodajemy czosnek i jeszcze ok 2 min smażymy. Dodajemy kaszę kuskus na patelnię wszystko razem mieszamy i przyprawiamy solą ,pieprzem, vegetą ( ale nie przesadzajmy z przyprawami tylko do smaku) i pietruszkę. Na sam koniec dodajemy 1 łyżkę masła aby kasza była bardziej delikatna. Smacznego.















Categories:

2 komentarze:

  1. Wspaniale to wygląda, kuskus jadłam na słodko :)
    Proszę do głos w konkursie na moje muffinki http://www.konkurs.olympus.pl/glosuj/babka/28

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę a ja nigdy nie jadłam na słodko:) muszę spróbować:) na pewno oddam swój głos:)

    OdpowiedzUsuń