czwartek, 24 października 2013

Posted by jinson on 06:57 2 comments
Cześć kochani:) dzisiaj przepis inspirowany chili con carne. Miałam straszną ochotę na to meksykańskie danie ale nie miałam wszystkich produktów więc powstało coś w podobie ale równie pyszne:) Zapraszam!!

Składniki:
 500g mielonego mięsa( tak naprawdę może być to każdy rodzaj mięsa , ja dodałam wołowo-wieprzowe)
1 puszka czerwonej fasoli
1 puszka pomidorów krojonych
1 papryczka chili
2 świeże papryki ( ja dałam zieloną i żółtą)
sól
pieprz
pół łyżeczki czosnku
pół pęczka pietruszki
1 łyżeczkę słodkiej papryki w proszku
opcjonalnie szczypta pieprzu cayenne
1 cebula

Przygotowanie:
Kroimy cebulę w drobną kostkę i smażymy na łyżce oleju w głębokiej patelni. Jak cebula się zeszkli dodajemy pokrojoną w kostkę papryczkę chili i tak smażymy ok 5 min. Następnie dodajemy mięso mielone i je smażymy co jakiś czas mieszając. Później dodajemy pokrojoną w kostkę papryki i tak dusimy ok 10 min. Dodajemy puszkę fasoli i puszkę krojonych pomidorów. Przyprawiamy solą, pieprzem, pieprzem cayenne, czosnek i słodka papryka. Razem to wszystko powinno się dusić ok. 30 min. Na sam koniec dodajemy pietruszki. Podajemy z ryżem. Smacznego!!














Categories:

2 komentarze: