środa, 9 października 2013

Posted by jinson on 06:51 6 comments
Cześć! Dzisiaj przepis na tatar. Wiem , że ta przystawka nie ma wielu zwolenników. Ja , również nie przepadałam  za tą potrawą ale kiedy spróbowałam to się w tym rozsmakowałam. Teraz mogę go jeść w nieograniczonych ilościach:) Jest to przepis mojej mojej babci. Zachęcam do spróbowania:)!!

Składniki:
1kg wołowiny
2 zółtka
5 cebul
sól
pieprz
magi
1 łyżka oleju

Przygotowanie:
Najpierw musimy przygotować mięso, czyli odcinamy wszystkie włókna i błony , tyle ile damy rade. Następnie musimy pokroić na mniejsze kawałki aby łatwiej było zmielić mięso. Po zmieleniu mięsa , dodajemy żółtka,olej, ok 3 łyżek magi , 1 łyżeczka soli i pół łyżeczki pieprzu. Dobrze wszystko mieszamy i próbujemy jeśli czegoś nam brakuje to dodajemy. Ciężko podać dokładnie ile dodać przypraw, każdy ma inny smak więc musimy próbować i dodawać. Podajemy z cebulką pokrojoną w kostkę.












Categories:

6 komentarze:

  1. Jak juz to 3 lyzeczki magii! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze , że dodaję więcej:) ale no tak jak mówię wszystko zależy od smaku i jak kto lubi:)

      Usuń
  2. Brakuje ogórka konserwowego (najlepiej premium z chilli z lidla :))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie brakuje ogórka kiszonego. Ps. warto dodać przycisk obserwuj bloga

      Usuń
    2. Też tak lubię z ogórkiem kiszonym ale moja rodzina nie bardzo dlatego podaje tak:) to przepis mojej babci i od wielu lat tak podaje. Chociaż ja lubię tatar w każdej postaci;d

      Usuń