wtorek, 8 października 2013

Posted by jinson on 11:49 No comments
Cześć kochani, dzisiaj przepis na danie ,które jadłam ostatnio u mojej przyjaciółki. Podała mi przepis ale oczywiście jak to zwykle ja , nie zapisałam go sobie:) . Więc , pamiętając mniej więcej składniki i smak postanowiłam otworzyć przepis. I wyszło!! I było pyszne:) Można je podać z ryżem albo z samym chlebkiem . Zapraszam na przepis i do wypróbowania:)

Składniki;
500g piersi z kurczaka
500g pieczarek
4 średnie cebule
2 konkretne łyżki masła
1 fix knor bolonese
250ml wody (1 szklanka)

Przygotowanie:
Roztapiamy masło w garnku i smażymy pokrojoną cebulę w piórka aż się zeszkli oraz będzie mieciutka na małym ogniu ok 10 min. Następnie dorzucamy pieczarki , pokrojone w plasterki i dusimy pod przykryciem aż pieczarki puszczą wodę. Między czasie kroimy pierś w kostkę i dodajemy ją do garnka. Wszystko dusimy pod przykryciem ok, 10-15 min. Teraz musimy wsypać knor fix i dobrze wymieszać aby pokryło wszystkie składniki. Podlewamy szklanką wody , mieszamy i pozostawiamy do momentu jak sosik zrobi się gęsty.

Szybki i bardzo prosty pomysł na obiad dla 3-4 osób jest ta porcja. Smacznego:)!!














Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz