niedziela, 19 stycznia 2014

Posted by jinson on 05:27 No comments
Witam Was kochani:) wybaczcie mi za brak wpisów przez ostatnie dwa dni ale weekend stał się dla mnie niszczący:) lenistwo mnie ogarnęło!! Dzisiaj mam dla Was przepis na polędwiczki w sosie  serowym. Dietetyczne? Tak no prawie. Może to nie jest najbardziej dietetyczne danie na świecie ale na pewno ma mniej kalorii niż klasyczny sos serowy i zdrowszy na pewno!! Tak więc zapraszam:)


Składniki:
500g polędwicy wołowej
4 serki topione fit
1 pęczek koperku
1 jogurt naturalny
sól
pieprz
1 łyżka oliwy
1/2 szklanki mleka 2%
mąka do opruszenia mięsa

Przygotowanie:
Polędwice kroimy na plastry i rozbijamy tłuczkiem i posypujemy solą i pieprzem. Obtaczamy w mące i smażymy na gorącej patelni z łyżką oliwy( najlepiej żeby to była patelnia teflonowa ,żeby nie przywarło). W tym czasie robimy sos  w rondelku , wlewamy mleko ,0 jogurt i dodajemy serki topione i gotujemy aż się zrobi z tego gładka masa. Siekamy koperek i dodajemy do sosu, oczywiście solimy i pieprzymy. Przelewamy gotowy sos na patelnie z polędwiczkami. Gotujemy pod przykryciem ok 15 min i gotowe, ja podałam z kaszą ale może być to ryż czy ziemniaki:) Smacznego!!











Categories:

0 komentarze:

Prześlij komentarz