piątek, 4 października 2013

Posted by jinson on 05:42 1 comment
Cześć kochani, dzisiaj mam dla Was pyszny przepis na makaron z wędzonym łososiem. Jednocześnie jest delikatny i wyrazisty. Zapraszam do wypróbowania!!

Składniki;
ok. 350g makaronu( ja użyłam kokardek ale może być każdy inny makaron)
100g łososia wędzonego
pół pęczka szczypiorku + trochę do posypania na koniec
1/4 łyżeczki zmielonej gorczycy
kilka kropel soku z cutryny
1 szklanka kremówki
sól
pieprz
parmezan do posypania( ja użyłam zwykłej goudy)
35g suszone pomidory ( do przybrania)
1 ząbek czosnku


Przygotowanie:
Najpierw musimy pokroić łososia na kawałki wielkości kęsa ,a suszone pomidorki w paseczki. Następnie rozgrzewamy łyżkę oleju na patelni i wrzucamy czosnek przeciśnięty przez praskę i smażymy ok 30 sekund na małym ogniu. Dodajemy sól, pieprz do smaku , zmieloną gorczycę , szczypiorek i śmietanę. Musimy doprowadzić wszystko do wrzenia, po czym zmniejszamy ogień i smażymy stale mieszając, dopóki sos nie zgęstnieje. Wtedy musimy wmieszać łososia i sok z cytryny, ostrożnie podgrzewając. Teraz gotujemy makaron w osolonej wodzie. Odsączamy go i przekładamy na patelnie z sosem. Musimy dokładnie wymieszać aby sos pokrył cały makaron. Podajemy od razu , przybrany na wierzchu paskami suszonych pomidorów, szczypiorkiem i serem. Smacznego moi drodzy!!!











Categories:

1 komentarze:

  1. kóhareczko zajefajnie wyglonda i mósi smakowadź pyrznje.

    OdpowiedzUsuń