wtorek, 17 września 2013

Posted by jinson on 04:43 4 comments
Składniki:
500g schabu
pesto
suszone pomidory
żółty ser ( 3 plasterki)
szynka
vegeta
suszona bazylia
pieprz

Przygotowanie:
Plastry schabu robijamy tłuczkiem. Następnie smarujemy plastry od wewnętrznej strony pesto. Układamy również żółty ser, suszone pomidorki i szynkę. Zawijamy plastry schaby na roladki. Jeśli roladki się rozwalają można włożyć wykałaczkę. Roladki z wierzchu osypujemy pieprzem , vegeta i suszona bazylią. Ukończone roladki wkładamy do piekarnika na 15-20 min. Pieczemy je w  170 stopniach.  Ja je podałam z ogórkiem w zalewie słodko pikantnej i ziemniakami pieczonymi w piekarniku z masłem czosnkowym ale można je podać z ryżem, makaronem z tym na co macie ochotę. Smacznego:)




Categories:

4 komentarze:

  1. mmm wydaje sie dobreee..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:) dziękuję za pierwszy komentarz:) Zachęcam do wypróbowania tego przepisu. Pozdrawiam

      Usuń
  2. to i ja sprobuje je zrobic jako ,ze jako skladniki widze rzeczy typowo wloskie jak pesto ,czy pomidory :).Mam dzis na kolacji wlochow wiec zobaczymy........ jaka bedzie ich opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję ,że pozytywna i będzie smakowało:) Proszę o zdanie relacji jaka była opinia:)

    OdpowiedzUsuń